18 MAJ 2009

Nyss hemkommen. Åkte buss in till stan med Blondi idag. Gick jättebra. Hon är hur mysig som helst. Gick runt Ätran med henne (En å. I ca 1 timma) Sedan skulle jag in och lämna en lapp mitt i stan. Band henne där en snabbis, medan jag lämnade den lappen. Hon satt där hur snällt som helst. Hon pep inte ens. Hon bara väntade på mig :D
Sedan bussen hem.In en snabbis och lät henne dricka lite.
Sedan vidare till Ullared, gick på ett spår med henne där i ca 1 timma.  Band fast henne utanför ICA en liten stund med, medans jag handlade. Där satt hon så fint så :D Hon har skött sig utmärkt idag! Jag är så stolt. Hon är så snäll och lugn min snutta. <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt & duktig hon är :D:D

2009-05-18 @ 16:28:09
Postat av: Johanna

Ja, visst är hon :D <3

2009-05-18 @ 17:48:09
Postat av: Cina

Så söt hon e :) lika snällt & vackert ansikte som Cassie ;) skoj att se Cassie´s syskon..jätte fin sida...

Kram Cina & Cassie

2009-05-19 @ 09:37:58
Postat av: johanna

Tack Cina :) Ja hon är så himla vacker :) Trevligt att du kikar in igen :) Allt bra med Cassie? Kram Johanna

2009-05-19 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0