14 MAJ 2009

Jaha, kom nyss in från en stadig promenad. Det kryllar av fästingar ute. Så jag måste köpa fästinghalsband till hundarna illa kvickt.

Fick syn på en liten, liten orm. Den låg helt stilla först.  Men sedan fick Blondi syn på den. Och ormen började röra sig. Det tyckte Blondi var jättekul. Så hon lekte lite med den. Hon såg nästan ut som en katt när hon lekte med den. Hon tog ena tassen mot den, precis så som katter gör. Haha. Så söt.

Och Falcon, jag tror han börjar se i syne, eller så ser han spöken på riktigt. Går förbi en kyrkogård nästan varje dag. Varje gång, ja, jag skojar inte, varje gång så skenar han nästan förbi kyrkogården och kollar bakåt hela tiden. Han ser livrädd ut.
Och innan när jag gick i skogen, så betedde han sig likadant, jag såg ingenting. Men han tittade bakåt hela tiden, så höll han på i ca två hundra meter.Utan att det var något där. Hel-skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0