Hunddagis, stranden & massa djur

Lämnade Blondi på hunddagiset kl 10.00.
Åkte sedan med Falcon till stranden. Han badade och simmade :)
Sedan åkte vi och käkade. Blev kycklingsallad för min del. Efter det stack vi med Falcon till Vallarna och gick med honom där och kollade på alla djuren. Sedan började klockan närma sig 14 och vi åkte och hämtade Blondi på hunddagiset.
Det hade gått skitbra. Hon har två nya karlar nu Rottweilern "Nero" Och schäfern "Basse". Eftersom att allt gick som det skulle så  fick jag alltså plats på hunddagiset  den 13 Juli- 17 Juli.



Kommentarer
Postat av: Anonym

aw hunddagis , gulligt :D:D

2009-07-01 @ 18:43:22
Postat av: Lenita

när jag ser bilderna, tänker jag st bernhard..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0