29 APRIL 2009

Lämnade hundarna hos Linda igår. Så hon fick vara hundvakt några timmar...
För vi skulle till Örebro. Kom hem igen 00:30

I morse ringde alarmet 05:20. Svintrött men tvungen att gå upp. Duschade gjorde i ordning mig. Tog ut hundarna. Åkte hemifrån 06:40. Astrött...
Hämtade även ut mitt pass idag. -Ful, ful ful.

Kom hem gick ut med hundarna, sov två timmar. Vaknade, gick ut med hundarna på långpromenad.
När vi kom in så slängde jag genast in Falcon i duschen, han var så lerig och skitig. Passade även på att duscha Blondi också. Sedan klippte jag även klorna på dem. Klorna växer som ogräs. Måste klippa minst en gång i veckan. . . Fast det kanske man ska göra annars ändå ? hehe.

M är i Norge,  varit där sen i söndags, han kommer nog hem imorgon eller något. . .

Upp tidigt imorgon igen. Sen LEDIG. Börjar jobba riktigt 15 Juni igen :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0