25 APRIL 2009

Innan idag gick jag runt hela Ätran (Ån i Falkenberg) Det är nog Falkenbergs vackraste väg. Enligt mig :D Jag hade bara med mig Blondi, Falcon var med husse. Det var så skönt att bara få vara ensam med Blondi. Bara hon och jag :D Får helt annan kontakt med henne då. Min fina Blondi <3

Och nu kom jag och "M" in från en till långpromenad. Fast hade både Blondi & Falcon med. Fan vad slut man är nu. Var massa backar och annan terräng.

2 långpromenader rikare idag då.

Kommer nog sova gott i natt!




Bilderna är från den senare promenaden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"M"? XD

jobbigt att gå så långt :D

2009-04-26 @ 20:33:49
Postat av: jessica

btw

2009-04-26 @ 20:34:16
Postat av: johanna

ja fast ganska skönt ändå :-) När man är hemma igen hehehe

2009-04-26 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0